fredag 7 december 2012

7/12


God morgon !

Sitter på tåget nu, åter till skolan.
Varit hemma sjuk ett par dagar. Blev hemskickad i måndags, tvingade mig själv att vara med hela tisdagen, och blev hemma onsdag och torsdag.
Idag har jag med mig en massa värktabletter och förhoppningsvis räcker det.

Vi ska ha fantasisminkning nu på morgonen, vilket ska bli fantastiskt roligt ! och sen har vi epilering. Vi ska testa nålar och lite sånt bara. Ström får vi ha en annan dag.

Nå ja, tåget var sent så det är packat med folk och jag får sitta baklänges.... Buuu !
Jag blir åksjuk av att åka åt fel håll, men jag får försöka vila och stå ut. Inget mer med det.
En timme går ju rätt så fort ändå.. :)


Hur har ni haft det i min frånvaro ?
Jag har, trots sjukan, haft det ganska bra. Legat i sängen typ hela dagarna och kollat på Vampire Diaries. Frikkin awesome alltså.


Men vi hörs senare, jag hoppas kunna knäppa lite kort som ni kan få se sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar