söndag 16 december 2012

16/12


Tjenixen !

Igår var inte världens bästa jobbdag, så skumt flöde på människor. När jag först kom var det packat, men sen vid två dog det nästan helt.

I alla fall så ska jag jobba idag igen. Kul :)
Och det blev så rörigt igår så jag ska tatuera idag istället.
Vilket egentligen inte alls passar bättre men jag måste... Usch, jag tycker verkligen inte att det är kul när det blir såhär.
Måsten.
Jag har ingen ork och ingen lust och jag vill så gärna göra allt så bra jag bara kan, och det känner jag att jag inte är i skick att göra just nu
Men vissa är så snälla och bara väntar... Och vissa andra tjatar...
Och jag hinner ingenting alls.
Det är jobbigt faktiskt.
Så förutom skola, jobb, tatueringar, kunder och att försöka hålla ihop sitt liv och alla man har i det, ska vi flytta snart och måste börja packa.
Jag har inte lagt ner en enda pryl i en kartong ännu.


Och nu ska jag göra mig klar för jobb.

Ha en toppen dag !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar