fredag 7 december 2012

Fantasi makeup


Hej igen !

Jag har inte gjort något med dessa bilder överhuvudtaget, inte ens satt ihop dom, så förbered er på att scrolla om ni vill se :)





 
Först ut här har vi Roula, hon blev sminkad av Jenny.

 
Och så lilla Johanna, sminkad av Therese. Senare fick hon även lila läppar, det blev grymt !

 
Mikaela står och förbereder sin station.

 
Mira och Irina som sminkade varandra. Här kör Mira på en InstaPose och Irina undrar vad tusan hon håller på med. Hehe.

 
Här sitter Malin och väntar på att Mikaela ska fortsätta sminka.

 
Här håller Åsali (som jag har sminkat) på att ta fram sina saker.

 
Stephanie gjorde snyggt med paljetter och stenar i Pernillas ansikte.

 
Ni ser ju vad läckert det blir ! Paljetter och stenar alltså, (Y)

 
Roula hade brist på fantasi... Men för att göra den vanliga sminkningen lite roligare sätter hon fast en massa stenar !

 
Emma blir en clown.

 
Nuray här fick också stenar. Och fransar. Piggar ju upp vilket vitt ansikte som helst !

 
Anna is on fire och Nicole ser ut att ha varit på barnens dag inne på McDonalds.
(de här (och Malin) är dom som jag umgås allra mest med, så jag får säga så !)


Åsali och jag ! Bättre bilder på henne kommer längre ner.
Och jag, ja jag ser ut att vara vilsen på min jakt efter guldet vid regnbågens slut, eller St Patricks Day
 
 
Malin och Mikaela !

 
Irina och Mira !

 
Mikaela och Malin, och där bakom har vi Stephanie och Pernilla :)

 
Så här såg Malin ut när Mikaela var färdig !

 
Emma står i bakgrunden och rättar till sin snygga blå peruk, och här fram har vi Nuray :)

 
Pernilla och Stephanie.

 
Mikaela och Malin.
 
 
Åsali ! Hon har fått målad spets i halva ansiktet, lösfransar, glitter, och stenar. Mycket färg på den spetslösa sidan. Superroligt hade jag ! På läpparna är det rött läppstift, rött glitter och röda stenar, ni ser det om ni tittar noga :)
 
 
Frisyren är det också jag som har gjort (såklart)
Och jag paxade Åsali redan när Elin (vår lärare) berättade om fantasimakeupen.
Jag såg framför mig redan då hur perfekt hon skulle passa i det här ! Hehe.

 

 
 
Och sist men inte minst har vi då en riktigt kass bild på hela klassen !
Från v: Roula, Åsali, Stephanie, Pernilla, Mira, Mikaela, Malin, Therese, Jag, Nuray, Emma, Irina, Jenny, Johanna, och på huk har vi Nicole och Anna !
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar