tisdag 18 december 2012

FinFika


Hej !

Nu ska jag snart gå och lägga mig, tänkte bara uppdatera om kvällen.

Mamma och pappa tog med sig mormor och hämtade upp mig från stationen, sen släppte dom av oss hos min kusin John.
Vi blev bjudna på finfika från Brynolf Bagare, plus att vi hade köpt med oss fika också. Haha ! Massor av fika. Jag skulle verkligen behöva ett rejält pass på gymmet nu.
Vi satt där i typ två timmar och snackade på om allt mellan himmel och jord. Väldigt roligt ! Första gången vi var hemma hös honom sen han flyttade.
Vilket var snart ett år sen.. Fy på oss.

Var verkligen fint där i alla fall, och vi kom överens om att vi ska försöka ses mer än bara nån gång om året, vi kommer ju så himla bra överens och har så väldigt roligt ihop ! Bara dumt att man aldrig ses :S
Ska eventuellt på bio i helgen, vore super !

Vad har ni gjort hela kvällen ??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar