onsdag 19 december 2012

Good night y'all


Nu ska jag sova.
Känns som den här dagen har varit väldigt lång...
Har rensat ur min filmsamling och en del i min bokhylla, samt en massa kläder.
En del grejer får stanna hos mamma och pappa, och en annan del grejer vet jag inte alls vad jag ska göra av... Slänga antar jag att det lär bli ??

Nåja.
Pratat med han som bott där innan, och han har inget emot att vi får nycklarna lite tidigare, så han ska ge sitt godkännande till Mimer och förhoppningsvis får vi nycklarna snart då !
Vore så bra att kunna börja flytta över prylar och sen när det är helt tomt göra en ordentlig storstädning. Blir så himla knapert om tid om allt ska göras på en och samma dag :S


Nä nu ska jag ta och sova, upp tidigt imorgon igen :)
God natt på er !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar