måndag 3 december 2012

3/12


Hej !

Mitt på dagen hörs vi. Det är ovanligt.
Faktiskt så att jag är på väg hem från skolan redan.
Jag blev hemskickad för att jag inte kunde vara med på vår massagelektion.
Nämligen så att jag lyckats dra på mig ännu en förkylning.... Så jäkla surt.
I alla fall så har jag ingen ork i kroppen och klarade inte ens av att ge en bra massage, och då tyckte min lärare att jag inte hade något där att göra. Vilket jag förstår, men förutom att jag är lite vimsig och slut i kroppen känner jag mig absolut inte sjuk nog för att vara hemma. Så jag är lite arg.
På mig själv, och på dom som inte låter mig stanna kvar och göra något annat.
Men ja, som jag sa innan så förstår jag... Klart man ska göra det som ska göras.

Men nu hem istället.
Blir sängen resten av dagen så jag blir piggare till imorgon.

Hur mår ni ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar