måndag 17 december 2012

17/12


Hej bloggis !

Idag är jag så trött att det svider i ögonen.
Varit nästan hela dagen.
Jag hade otur med sömnen natten till idag, hade en väldig massa konstiga drömmar, och dom kändes helt galet verkliga, så jag vaknade kring fyra, och det kändes som om jag inte sovit en sekund.
Har ni varit med om något liknande förut ??
Jag har faktiskt inte det, visst att man sover dåligt ibland och drömmar känns verkliga, men det här var annorlunda. Och väldigt svårt att förklara märker jag ! Haha :D
Jag hoppas på bättre lycka nu inatt.

Idag har jag varit i skolan, vi hade pedikyr och epilering. Det gick bra och dagen flöt på fint.
Tåget hem var bara tio minuter försenat, vilket är bra för att vara SJ.
Resten av kvällen har jag spenderat hos min mormor. Vi har satt upp en fin klocka där :)

Tatueringen jag körde igår får ni bild på imorgon.
Nu har jag nedräkning till nästa gadd ! Hehe. Ska sätta mig sen och kolla igenom vilka som väntar på att få en tid. Förhoppningsvis kan dom nu i slutet på december medan jag är ledig från skolan,


Well Well, nu hoppas jag att jag drömmer något mindre energikrävande, och att ni också får sova gott !

Vi hörs imorgon :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar