tisdag 10 juli 2012

10/7


God afton !

Pluggat hela förmiddagen. Puh. Hoppas verkligen att det inte kommer en massa märken på provet.. Fy vad kass jag är på dom !
Var meningen att jag skulle gå till mormor och hjälpa hennes städa också, men hon ville att jag skulle komma sent, och det kunde jag inte för att jag skulle tatuera. Så det blir imorrn bitti istället.

Har tatuerat Jocke idag, sjukt kul men det tog väldigt lång tid...! Helt slut i huvudet. Jag som ska plugga mer snart.
Åkte med mamma till affären också så jag fick köra lite. Måste ut och köra imorrn igen ! Träna på sånt dom brukar vilja att man ska göra på proven.

Just nu sitter jag hos Gia, haft ett litet "möte" med en tjej som ville tatuera över en gammal lasrad gadd.

Meningen att jag skulle sova här, men Gia är ledig inatt igen så jag får sova hemma.
Ska nog käka McDonalds, äta kakor och dricka energidricka framför pluggeriet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar