söndag 1 juli 2012

1/7


Hej !
Idag har jag jobbat och slitit igen.
Fy, det var så roligt när Markus kom, haha, han var nog fortfarande full sen igår och alldeles fnittrig.
Sen har han retat mig hela dagen för att jag, som jag aldrig tänkt på själv, pratar göteborgska (stavas det så.. ?) när jag pratar med kunder ! PINSAMT. Av vilken anledning gör jag det ? Jag kan ju inte ens härma den dialekten när jag försöker... Förstår inte vad det kommer ifrån !
Och Jonathan kom en timme senare till jobbet för att han var så bakis.
Så går det när telecommare festar ! ;)
Jag var bara hemma igår, var hur trött som helst och Rahel ville inte gå på festivalen med mig så jag la mig ganska tidigt. Körde från öppning idag, så det var skönt att vara relativt pigg. Men fortfarande så sover jag väldigt dåligt "/


Kvällen här blir lugn också, jag ska plugga körkort och sen kanske glo på någon film innan jag somnar. Sjukt trött...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar