lördag 14 juli 2012

Lucky #13



Idag blev det gjort !
Skrev teoriprov, och blev godkänd !
Gjorde uppkörning, och blev godkänd !

Jag var så galet nervös innan... Pluggade till kanske tre på natten, sen vaknade jag halv fem imorse och började rabbla trafikregler och skyltar för mig själv. Sen somnade jag om, men vaknade varje halvtimme och så rabblade jag igen. Strax innan sex kände jag att det fick vara nog. Blev bara jobbigt och kunde ju ändå inte sova eller slappna av, så jag gick upp och fixade mig och pluggade lite till.


Fick till och med premiärinviga mitt körkort med att köra Gias Ford hem till mamma och pappa. TACK GIA ! ❤ bättre körkortspresent kunde jag aldrig fått.

Har även fått låna hennes Saab så det har körts mycket ikväll. Ska till och med få låna imorgon så jag kan skjutsa mig själv till jobbet :) !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar