tisdag 3 juli 2012

Gäsp


Jobbet gick sjukt fort idag.
Grejade om telefonhyllorna och hade mest bara supertrevliga kunder !
Jag gillar såna dagar. Skarpt.
Och så spelar vi Rock n Roll i varuhuset, hur kan man låta bli att vara på bra humör då liksom ?!
Det går ju inte :D
Och hela tiden ser jag någon karl med bilmotiv på t-shirten.
Det är verkligen här snart.

Men ja, resten av dagen då.. Jag måste faktiskt ta tag i att skissa upp lite mer polynesiskt åt Marielle. Har verkligen ingen lust alls.. Känner mig så oinspirerad till polynesiskt ! Haha, inte den tiden på året ju. Ingen som vill komma och få sig en rockig gaddning ?! Har ledigt imorrn kväll och på torsdag ;)

Och så måste jag plugga också. Men.. Jag tror nästan att jag behöver se någon fin film först ... (A)
Nej, fy, vilken disciplin ! :| Kommer aldrig få något körkort om jag håller på såhär ju.
Ska försöka tagga till lite, ha det gött !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar