lördag 14 juli 2012

God natt


Hej på er !
Den här dagen har varit sjukt seg...
Sovit dåligt också, vaknade trött liksom.

I alla fall, körde själv till jobbet (iiiih) och det är så skönt. Tack snälla rara söta fina Gia för lånet av bil ❤.

Sålde till och med rätt bra idag, trots segt och inte så mycket folk och sådär. Skönt ! Blev High five med bossen ;) upptäckte också att jag har näst bäst snitt på avdelningen just nu. Awesome.

Blev middag hos Gia med allt folk, sen stannade vi hos mormor en sväng och snabbdiskuterade hur vi ska göra med vår roadtrip. Min gammelmoster mår väldigt dåligt och mormor vill träffa henne innan hon dör "/ så vi ska bila ner till Småland.

Men nog om det senare, nu ska jag åka och hämta Rahel, sen ska jag sova som aldrig förr så jag orkar vara duktig på jobbet imorrn igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar