söndag 8 juli 2012

8/7


Tjena !

Vaknade vid 11, gick upp vid 11.30. Trodde verkligen att jag skulle sova bort hela dagen, men icke då !
Är dock väldigt seg och konstig i kroppen.
Hehe... Ja, ja. Det var det värt, om vi säger så !
Jag och Rahel låg kvar i sängen ganska länge och pratade, såg på film och bara hade det bra.
Och det är ju så mysigt idag..!  Regn och åska. Och översvämningar ! Kanske inte lika mysigt, men ändå.. Jag och Gia skjutsade hem Rahel, var på affären, och köpte sen pizza, så vi har varit ute och kört i rusket. Nästan så man kunde tagit en liten båt och rott sig fram ! Tog massa kort också, men med Gias telefon, så jag får se när jag kan sno dom av henne och visa er ! SJUKT mycket vatten var det överallt !

Läste nyss på VLT också om tre bilar som kört fast. Men alltså, två av bilarna är ju dränkta nästan ända upp till taket, hur sjutton tänkte man när man körde ner ?!
Titta HÄR !!!
Hel-kalabalik på motorvägen också. Och lite varstans. Men som sagt, ska visa er sen ! :)

Nu ska jag bara dö lite i soffan framför en film. Imorrn ska jag jobba och sen plugga halft ihjäl mig !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar