söndag 1 juli 2012

Raggarillerns Chevrolet


Jag är inte någon illermänniska.
Jag tycker att dom luktar illa och dom biter mig ALLTID.
Men, jag tror att jag är lite förälskad i Chevrolet... ❤

Min syster har en egen illeruppfödning, Raggarillern.
Hon har flera illrar, och är väl helt frälst i djur överhuvudtaget.. Men, men.
Den här kullen blev en C-kull och temat blev bilar.
Ena grabben heter Chevrolet, andra grabben Cord Automobile och tjejen heter Cutlass.

Idag skulle hon göra i ordning åt dom, så Theo hade Cord och Cutlass och jag tog Chevy.
Jag var helt övertygad om att han skulle bita mig, men han busade lite försiktigt bara.
Passade på att kika lite närmre på hans tänder, tassar och öron, och han brydde sig knappt ! Bra iller.
Sen kliade jag honom i nacken, på ryggen och magen och han somnade sött på min arm.
Så himla go' ❤ !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar