söndag 22 juli 2012

22/7


Hej igen.

Känner mig lite bättre nu. Ytterst lite, men ändock bättre.

Har tagit bort min Facebook, känns skönt. Men när man är uttråkad vill fingrarna knappa in sig där. Det får din inte. Så nu eftersöks andra roliga appar som man kan använda för att fördriva tiden ! Tips tack !!! :)


Idag vaknade jag seg och uttråkad, så jag såg på en film, och sen åkte jag till gymmet. Gick lite, sprang lite och så fick magen och ryggen jobba lite.
Tog en sväng förbi hamnen och satt en stund. Bara för att.
Har nyss käkat lunch och nu är jag mer seg än innan. Och uttråkad.
Gia kommer snart hit med Birk, så vi får se vad han vill göra. Kanske kan göra något roligare än att bara sitta här... Fy.
Nej, huvudvärkstablett och ett stort glas vatten innan snabbdusch och barnvaktande.
Ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar