torsdag 12 juli 2012

Fiskat


Hallå mitt i natten !
Har precis pluggat färdigt för idag. Har så mycket fakta snurrandes i huvudet att jag blir alldeles yr. Testat göra fyra teoriprov och jag blev godkänd på alla, tack och lov. Men jag känner mig inte nöjd, så jag ska fortsätta göra fler imorgon.
I alla fall så kom jag på att i allt mitt studerande har jag glömt skriva något här. Så jag gör det nu innan jag däckar
:)

Idag, efter att jag varit hos mormor och efter jag fyllt i Henkas tatuering, åkte vi ner till hamnen.
Jag, Gia, Loke, Birk, och hundarna.
Vi gick lite, letade efter en bra fiskeplats och frös fruktansvärt mycket.
Till slut satte vi oss bland båtarna och barnen fick meta lite. Och hela sex äckliga små fiskar fick dom upp ! Tre var till och med. Och fy, alltså, två små fjantiga hundar, två barn, och två vad Gia och jag nu är, är inte den bästa fiskekombinationen ! Ungarna kastar upp fisk, hundarna skäller, Gia skriker och slänger sig efter fisken och jag skriker och duckar för att inte få den på mig.
Kan tänka mig att vi var en ganska rolig syn ;)


Hehe. Nej, nu måste jag försöka sova så jag orkar plugga hela dagen imorrn. Plus ta hand om barn tills Gia går upp.
Sov så gott !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar