måndag 2 juli 2012

Dagens


Gaddat klart !
Vi höll på kanske en timme allt som allt, (plocka fram grejer, ändra motiv, ändra motivet igen, sätta fast, byta plats, osv...)
Och nöjda var dom när dom gick !
Det var mor och dotter som var här, och det är dotterns tatueringar jag har bilder på här nedanför.
Mamman satt inte still, så tråkigt nog blev det några mindre vackra former här och var i hennes text. Inget jättestort, men ändock. Det blir ju mitt arbete som blir lidande när kunder inte kan vara stilla och lugna.
Fick i alla fall inte ta några bilder på hennes tatueringar.
Först sa hon att hon inte ville att de skulle hamna på nätet, men när jag lovade henne att de inte skulle göra det, utan jag ville ha dem bara för min egen skull, sa hon ändå nej.
Trist... Men det är ju upp till henne såklart...
Sara fick jag i alla fall knäppa på :)
Hon gjorde sin fars initialer bakom örat, och ett hjärta på foten för sin mamma.
Hjärtat ser lite udda ut, men det är för att jag tog bilden efter att jag gjort klart bakom örat.
Så den hann bli väldigt svullen och blodet hade koagulerat. Den är jämn och fin på riktigt :)  Sara satt blickstilla hela tiden, duktig tjej !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar