onsdag 18 januari 2012

18/1

Jag är inne i en period av mitt liv då jag helt enkelt bara hatar mig själv.
Jag hatar allting med mig.

Känner inte att jag förtjänar någon av de underbara människor jag har i min omgivning.
Min familj är för fin, och min fästman är för fin.

Min familj, som alla andra har vi det ju upp och ner, men dom finns alltid där, säger fina saker och är snälla.

Och min fästman, jag kan inte med ord förklara mina känslor.
Han är set finaste jag har, och jag älskar honom så mycket att hjärtat värker.

Jag vill vara allt det som dom förtjänar och lite till.
Speciellt för R, jag förstår inte hur jag kunde ha sådan tur att få honom.
Och på senare tid har jag inte tagit hand om honom som jag borde.. Men jag vill, jag vill göra allt för honom. Precis allt.

Bah.. Nej. Jag behöver krama om min karl.. Hoppas att vi ses senare ikväll.

Nu ska jag snart till Erikslund med syster, sen jobba ett par timmar.
Fick hoppa in extra, och pengar uppskattas ju !




Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar