söndag 22 januari 2012

22/1

Så, bättre sent än aldrig ?! Hehe.




Har jobbat idag igen, det gick inte alls bra. Helt dött var det, inte sålt något alls typ... Tråkigt. Känner mig lite piggare idag i alla fall, trots att jag inte sov så mycket inatt.
Min kära man kom typ kl 2 och gjorde mig sällskap, då hade jag i och för sig sovit någon timme, men sen kunde jag inte somna om.



Låg vaken till kanske 4-5, och så somnade vink soffan framför brasan. Vaknade igen vid halv 6 för att jag håll på att ramla i golvet.
Då gick jag och lade mig i min säng igen och sov till halv nio ungefär.
Så nu är jag trött, men det blir film och sova tidigt ikväll. Ledig imorrn :D
Weehooo !




Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med just nu, blir nog bara häng i soffan.
Borde ta en dusch, men orkar inte riktigt (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar