fredag 27 januari 2012

Dator

Nu kan vi ta dator diskussionen tycker jag.

Vad är bäst ?

Jag har fått för mig att det är Mac. Apple känns så väldigt bra bara. Det verkar vara bra kvalitet. Eller vad säger ni ?

Jag har dock ingen aning om vilken Mac som skulle passa mig bäst.
Kanske en MacBook Air ?



Eller MacBook Pro ?



Nu vet jag att dessa är i dyraste laget för min del, men jag hatar när man köper den billigare varianten för att man tror att man fyndar, och så håller inte grejerna.
Då känns det lika bra att satsa på en rejäl och vettig maskin som man kan ha några år.
I alla fall mer än ett år...

Annars har jag kikat en del på Sony Vaio också, älskar deras färgutbud.
Orange, grön, rosa, blå, röd...



R har en Vaio, och den gillar jag rätt så mycket. Dock finns det bättre versioner än den han har, men ja, det är så svårt det här !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar