fredag 27 januari 2012

iPad



Haha ! Hur cool var inte den här ?! Kommer denna ut måste jag ju ha en.
Har varit jättesugen på en iPad 2, men vet inte riktigt vad jag ska med en till.
Pojkvännen har ju en. Och systern har en. Och så har vi varsin iPhone, dom har 4s, och jag har 4.
Men ja, känns inte som om jag har behov av en iPad... Och då känns det ju inte jättekul att betala flera tusen. Däremot ska jag skaffa mig en dator ! Men jag vet inte vilken ännu. Det kan vi dock diskutera senare :)

Har ni iPad ?! Och vad tycker ni ? Använder man den väldigt mycket ?

Hos syster är det mest barnen som spelar på den, och R brukar mest se på serier på sin när han ska sova.. Dock har han en rejäl jacka med gigantiska fickor på som den får plats i, så det händer att han bär den med sig överallt, och det kan ju kanske vara smidigt förstås !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar