måndag 23 januari 2012

Fire

Nu har jag i alla fall stängt in oss i vardagsrummet med tända ljus, så värmen börjar komma upp lite grann.
Men jag är fortfarande väldigt kall :( trots dubbla strumpor, pyjamas och ull-filt.

Pingviner är rätt söta btw, tycker inte ni ?!
Ganska intressanta är dom också, lätt att man skulle ha en pingvin om man kunde, haha !

Så tråkigt att min man jobbar morgonskift den här veckan :( då blir det så omständigt för honom att komma och sova här, med bussar och allt sånt kl 5 på morgonen..
Jag hade ju kunnat åka hem till honom och sova där, men jag är inte helt frisk och vill heller inte smitta ner honom igen. Känns lite elakt, men vi ses väl snart ändå hoppas jag.
Och ännu mer hoppas jag att vi flyttar till större snart så jag får ha min man jämt. Oavsett jobb eller sjukdomar osv !
Åh, det vore fint. Sökt flera lägenheter idag igen, men mer om det senare !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar