måndag 23 januari 2012

Trötter

Snövit var lika bra som vanligt, ;)

Btw, höll mig relativt neutral idag sminkmässigt. Hade den här Garnier BB crème, som är alldeles underbar. Dock har jag färgen medium som skulle passa bättre på mig till sommaren. Just nu är jag alldeles för blek.
Brukar inte sola solarium heller, bara någon gång om året.. Så ska köpa mig den ljusare nu i helgen :)
Till det hade jag ifyllda bryn, en brun skugga i globlinjen, suddas brun kajal i utkanten av ögat, och mascara.
Sedan, bara för att, testade jag ett brunt läppstift. Vet dock inte riktigt vad jag tycker.
Det är fint, men lite för mycket nittiotal tror jag.. Ni kan få bild på det imorrn i alla fall :) det syntes inte så mycket på bilderna i tidigare inlägg tror jag !



Man borde kunna vara svartvit ibland ! Det skulle allt vara häftigt. Tycker ni inte ?!
Älskar gamla svartvita fotografier och så. Läckert !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar