tisdag 24 januari 2012

Tattoo

Det började med att tjejen kom och såg ut såhär.. Och det var vi ju tvungna att göra något åt !



Så vi ritade och testade lite.



Vi tyckte genast att det kändes mycket bättre, men en annan blomma skulle det givetvis vara.
Och så ville hon ha något mer, för sina syskon.



Efter att vi haft planeringen satte jag mig och skissade.



Diamantblommor ! Hon gillade idén och jag visste precis hur jag skulle göra, så jag ritade upp på fri hand när det var dags :)



Sen gjorde vi tatueringen för syskonen också, Ronja och Adrian, om jag minns rätt.



Så skillnad blev det ! Och den är ju självfallet ljusare nu när den läkt :)




Hoppas ni gillade detta ! Jag är jättenöjd med det här jobbet, och tjejen var nöjd hon med ;) är ni nyfikna på henne så har hon en jättebra blogg, HÄR hittar ni den !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar