fredag 20 januari 2012

Snörvel

Snor alltså, hur kan det finnas så mycket av det ?!
Känns lite som om det skulle vara hjärnsubstans. Hehe.
Men i alla fall. Det tar ju aldrig slut. Hur mycket man än snyter och har sig. Helt insane.

Köpte strepsils idag också, för min hals, och dom är mest bara starka och smakar snusk. Hoppas verkligen att dom hjälper :o

Mår mycket bättre i övrigt idag, att kramas med min man hjälpte verkligen en hel del.
Ville att han skulle komma och sova med mig inatt, jag hade gärna sovit hos honom om set inte vore så att jag börjar jobba kl 10.00 imorgon och vill att pappa ska skjutsa mig. Men får se om han kommer. Jag vill liksom gå och lägga mig nu, och han har nyss slutat jobbet "/ huuuu.
Håller tummarna i alla fall :)


Hahaha, så sant så sant ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar