tisdag 31 januari 2012

Hello

Sitter och kikar lite halvt på tv, ska snart slänga mig i sängen med en film :)
Vet inte vad det blir ännu.




Dagen har spenderats på jobbet, 10-17. Det var helt sjukt lugnt. Januari är en sån seg månad... Tack och lov så är mina arbetskamrater några av de roligaste personerna jag någonsin träffat, så det är helt okey ändå om dagarna :)
Synd bara att jag är som jag är för tillfället. Allting skulle ju kunna vara betydligt bättre.
Efter jobbet blev det en sväng till Apoteket och snabbkik i några andra butiker. Har köpt mina fuskpiller (äntligen) så nu får vi se ! Dag ett nu. Hoppas att det går fort neråt :D, hoppas att dom funkar överhuvudtaget :o hehe.



Yogan gick bra också, och det är verkligen mer träning i det hela än många tror ! Speciellt för mig som är så klen och otränad (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar