torsdag 26 januari 2012

Sova tidigt

¨
Jaaa, vad hände med att jag skulle sova tidigt ?!
Nu är det verkligen inte tidigt längre. Hehe...



Tänkte dock dra mig nu, ska kolla upp om det finns något pass imorrn, som jag och G kan ta innan jag ska till jobbet, eller om man kanske bara kör lite vanlig gym.
Skulle egentligen ha tagit en långpromenad nu ikväll, för att syster inte orkade ta sig till gymmet för att hon var lite slut i kroppen från igår, men det blev ju inte av nu eftersom det blev sista minuten bio istället. Och jag vill verkligen träna !
Jag ska ner hur mycket som helst i vikt. Och därmed basta.
Och sen då om mina tuttar försvinner, vilket dom lär göra med tanke på att dom ryker först på de allra flesta som går mycket ner i vikt, så måste jag börja spara till en bröstoperation !
Jag skulle känna mig helt fel annars tror jag ...

Men god natt på er :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar