fredag 19 augusti 2011

19/8

Hej bloggen !

Idag blev det till att gå upp tidigt. Hade en intervju kl 11.15 !
Det gick jättebra och dom verkade väldigt nöjda och positiva. Tack och lov så är det timlön också :p haha.
Nackdelen är väl att det skulle bli väldigt många helger, och jag vet inte hur nya schemat på mitt nuvarande jobb ser ut.
Men inget att slösa energi på nu i alla fall, dom skulle inte höra av sig förrän om 1-2 veckor :)

Efter intervjun blev det träning :D <3
Alldeles härligt trött nu igen :)
Fick träna ensam idag, men det gick alldeles utmärkt. Kände mig jätte duktig !
Och nu blir det ingen träning förrän på söndag :( ... Kanske nån promenad eller Wii, men inget gym.

Har precis ätit upp mina vita bönor, och nu måste jag hoppa in i duschen och sen ta mig hem till Sunwheelstreet, och sen banken. Det har ju kommit skattepengar idag :D





Arrivaderci !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar