tisdag 23 augusti 2011

23/8

Idag skulle jag gått på en intervju kl 09.00, men jag avbokade för att jag hade galet ont i magen. Typ två timmar efter jag gått upp började det släppa, så då gick jag till Feel Good !
Körde mycket kondition idag, lite rumpa och lår, och lite mage, sen ännu mer kondition. Gick rätt så bra, märker redan att jag klarar mer än de första dagarna. Så det känns härligt !

Till lunch blev det en kopp grönt te, (hatar te, men det ska vara bra för matsmältningen och så, så jag tänker fortsätta pina i mig det) och en skål kokade linser med diverse kryddor. Inte heller gott, men jag hade knappt något annat hemma. Lite dags att storhandla...

Nu sitter jag och väntar på att min kära mor ska hämta upp mig, och njuter av solen som kikar fram :D




Senare idag ska jag tatuera så ska preppa lite för det :) och så ska jag träna min mage lite mer.

Hörs sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar