torsdag 18 augusti 2011

gäsp...

Skön dag. Städade dock inte, som jag skulle gjort. Får lov att bli imorrn.

Och idag har det regnat. Fast typ, varmt regn. Med sol :) och det blev en så vacker regnbåge. Dom är ju så oerhört fina.
Och tänk om det faktiskt skulle finnas en skatt vid regnbågens slut. Det vore fantastiskt ! Hehe :)

Det blev träning sent idag, D var barnvakt då vi skulle gått, och sen skulle hon äta, och sen skulle vi handla.
Men ungefär en och en halv timme tränade vi. Så skönt ! Jag älskar känslan efteråt. När man känner sig fit och duktig. :) Gör inte ni ?!
Min träning slutade inte där heller. När jag kon hem blev det lite Wii sports. Hehe :)
Nu är jag alldeles härligt trött.
Och såååå shopping sugen ! Haha, från ingenstans....
Men att mysa ner sig i soffan och bara vara känns som en bra idé nu, så pusshej !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar