måndag 29 augusti 2011

Hello

Hur mås det ?
Jag har haft en riktigt kass helg.
Klantat mig något otroligt.
Jag har typ, mest bara gjort fel hela tiden.
Strulade till det på jobbet också.
Riktigt bra gjort... Hoppas att det inte blir alltför jobbigt för de andra att ordna sen. Hehe.

När jag skulle hem från jobbet spöregnade det. Sämst ! Så fick springa hem för att hämta en jacka.
Vilket var dumt. Man ska aldrig gå hem när man har andra saker att göra !
Jag blev så fruktansvärt trött. Fick släpa mig själv till gymmet.
Det var skönt att komma dit, och det var skönt att röra på sig. Men jag var ändå alldeles för trött.
Blev bara en timmes träning.
Sen var jag tvungen att skynda mig hem igen, skulle ju tatuera klockan sju.





Denna blev det !
Och det gick mycket fortare än jag trodde. Tog lite mer än en timme bara. Och roligt var det ! Givetvis ;)

Nu blir det "Call of Duty" med gubben, innan det är dags för sängen.

Night y'all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar