lördag 27 augusti 2011

hoppsan !

Dålig update idag.
Har ändock bara jobbat, köpt en bok, börjat min diet, och pratat om planer med Sami från Swamiie Tattoo.

Jag ska få köra lite old school på honom, och så vill han att vi ska slå ihop oss och öppna en studio tillsammans.
Skulle vara grymt roligt ! Slippa ha hand om allt pappersarbete själv osv :)
Men först ska vi lära känna varann ordentligt.
Ska man ha en studio tillsammans och umgås så himla ofta, måste man ju funka ihop också ! Än så länge gör vi det. Han är riktigt trevlig, och han har en enorm drivkraft, så han kommer säkerligen komma långt. Det är bra !
Men får se vad R tycker också. Han måste ju också trivas i situationen :p

Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen med min bok !
God natt :)




Ja just ja, satte i min läpp-piercing igen idag, vad tycks ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar