torsdag 11 augusti 2011

Suck..!



Försökte göra ett inlägg efter intervjun, men det har varit något fel på nätet idag.
I alla fall så gick det oerhört bra. Chefen ville att jag skulle komma imorgon igen och träffa en annan kollega. Om den mannen gillar mig vill dom att jag skriver på avtal direkt.

Dock så fick jag veta att det är enbart provisions lön de första tre månaderna, och det är inte helt okey för mig.
Så jag sa att jag nog fick lov att tacka nej, då jag behöver en fast lön. Men, då säger chefen att om jag vill ha en fast lön, så kan vi förhandla om det imorrn !

Vet dock ändå inte hur jag ska göra. Det känns faktiskt inte särskilt bra ändå "/
Får fundera tills morgonen.

Nu håller jag på och lagar lite natt-tacos !
Är hungrig och blev så väldigt sugen (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar