fredag 26 augusti 2011

Dålig kväll..

Sannerligen en dålig kväll !
Vet inte hur det här gick till ?
Jag vill egentligen lyssna på superhög musik och sjunga med för full hals.
Men det går ju inte.
Inte när man bor i lägenhet och klockan är typ halv tolv på natten.

Jag är trött, men jag vill inte sova.
Jag är hungrig, men jag är det inte egentligen.
Jag har ont i huvet, men jag har ingen medicin kvar.

Känner för att bara slå huvudet i väggen och skrika...
Får man göra det tro.. ?
Eller blir grannarna lika arga för det som dom skulle bli om jag hade hög volym på stereon.. ?

Antar att det inte skulle uppskattas...
Och jag skulle väl kanske ångra mig imorgon om jag vaknade upp med stora bulor.
Skulle nog inte se så bra ut på jobbet heller.

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag vet inte vad som är fel heller.
Allt och ingenting verkar det som.

Hann inte träna idag heller... Känner mig nog lite extra rastlös på grund av det.
Har ju fått in det här med att träna varje dag förutom lördag nu.
HATAR lördagar. Saknar gymmet något oerhört.
Helt sjukt.
Jag som nästan aldrig tränat förut i hela mitt liv.
Testat lite olika grejer nån gång kanske, men inget jag gillat och fortsatt med.

Kanske är för att jag verkligen vill gå ner typ 25 kg i vikt .. ?
Antagligen.
Ska dieta järnet nu. Och träna, så mycket jag kan/orkar med.
Imorgon blir det ju som sagt inget, och jag hade tänkt köra en sån "ät-vad-du-vill"-dag på lördagar, men det känns som om att det borde skippas nu.
Hoppar definitivt över det om jag mår likadant då som jag gör nu.
Då blir det extra snålt med allt.

Nej, nu får det räcka. Är trött på den här kvällen.
Blir nog sängen.

Hoppas alla ni har en betydligt bättre fredag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar