onsdag 24 augusti 2011

24/8

Hallå på er.
Hur står det till ?

Här är det bra. Lite segt dock.
Och ännu segare blev det sen jag tackade ja till att hoppa in och jobba extra idag...

Mitt jobb är bra, och mina kollegor är bra, men ett jobb är ju alltid ett jobb, vilket gör att man helst inte vill vara där ändå.
Tror jag. Tror inte ni :p ?

Visst, det blir väl annat om man arbetar med sin dröm. Men i övrigt.

Jag får tänka pengar i alla fall. Känns ju bra att få in ett par extra kronor !

Jag hade i alla fall planerat min dag, så det var lite tråkigt... Jag skulle gå upp och dricka snuskigt te, dra till gymmet, vara där typ två timmar, sen skulle jag hem och städa utav sjutton, och tvätta, och sen skulle jag till mamma, tatuera Z och äta middag, sen hem igen och fixa oordning i mitt akvarium.

Nu hinner jag typ ingenting. Det blir städ - fix - jobb - akvarium. Eller gym om det har öppet till nio idag. Måste kika...





Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar