söndag 21 augusti 2011

Zzz,..

Klockan är typ halv elva och jag är redan helt slut. Om det inte vore för att R inte är hemma ännu skulle jag ligga i sängen och snarka för fullt.

Och drömma om massa underbara saker.
Sånt som man alltid är ledsen för att man inte har, eller aldrig kommer att få uppleva när man är vaken.
Som att vara i en mystisk värld, med magiska väsen. Extrem passion och romantik. Kärlek som är fulländad. Skönhet. Att vara vacker.

Jag brukar ibland önska att jag var en karaktär i en bok... Haha, det är löjligt, jag vet. Men jag kan inte låta bli.
Jag vill också ha allt det som finns att läsa om. Som dom har. Som dom alltid har.


Imorrn ska jag på utbildning med jobbet, sen ska jag träna. Så nu blir det slappning för hela slanten...

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar