söndag 21 augusti 2011

Ja...

Jag vet !
Men igår hade jag en urusel dag.
Först jobb, började tidigare än vanligt, och glömde stämpla ut från ena butiken.. Smart !! Glömde mitt paraply också.. Och gymmet var stängt så det blev ingen träning. Och så skulle jag ha tjockisdag, men på pizzerian gjorde dom fel så jag fick sitta och vänta jättelänge innan min mat blev klar.. Och Rs blev kall.
Och så var allting bara jobbigt, och jag hade huvudvärk. Skit.

Idag är det lite bättre. Dock bara haft kunder som kommit in för att gnälla, skälla, eller returnera. Så hej minus på mig idag.
Gick till gymmet efter jobbet. Var där i typ 2 timmar. Känns bra... Jag tycker om att vara där.
Har kollat upp olika dieter också, tänkte om man skulle testa någonting.
Fanns en där man skulle dricka vatten blandat med socker och olja, och där med gå ner i vikt ? Låter ju riktigt konstigt. Men jag tror faktiskt att jag ska prova det. Bara för att se om något faktiskt händer. I övrigt skulle man inte ändra kosten så mycket, men äta mindre portioner.
Så vi får se. Återkommer om det här :)

Nu ska jag ta och hoppa ner i ett välbehövt, avslappnande bad. Vi får höras senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar