tisdag 30 augusti 2011

Pustar ut.

Ja.. Ska vi sammanfatta den här dagen..?
Den sög.
Det var en riktigt dålig dag.
Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra.
Är liksom inte alls nöjd med mig själv.
Viktnedgången har ju i alla fall sakta men säkert börjat, tack och lov.
Men i övrigt då ? Vad gör man åt allt annat..?

Jag kanske borde sluta läsa så underbara böcker ?
Dom får mig ju bara att se allt jag saknar i mitt liv...

Ja, jag vet inte. Vad gör man ..?

Det positiva var väl att jag kom iväg till gymmet och var där i 1,5 timme.
Massa crosstrainer idag. :) skönt !
Och så har jag fått i mig en ruskigt god laxsallad. Stekte lax i pyttepyttepytte lite margarin, med cayennepeppar, salt och svartpeppar. Sen gjorde jag en sallad, på bara tomat, gurka och isbergssallad idag.
Efter jag stekt laxen gjorde jag en sås av skyn och lätt kesella, hade i färska champinjoner också. Så jäkla gott !

Nu ska jag ta mig en kopp te, läsa min bok, och hata mitt liv lite :)



Hejd !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar