onsdag 10 augusti 2011

Regn..!


Ja, jag fick mitt regn ! :D Mysigt.
Dock vill min mamma att jag ska åka hem dit och hjälpa henne.
Då måste jag gå i regnet.
Och ta bussen.
Med SMS-biljett.
Blöh.

Men men, får se hur det blir med det där.
Inte särskilt sugen på det nu i alla fall.


Jag längtar utomlands !!
Var egentligen meningen att jag och killen skulle följt med min äldsta syster och hennes man till Mexiko nu i höst. Men resorna dom tittade på kostade så mycket, att dom kom fram till att det vore roligare att åka 1 vecka till LA, och 2 veckor till Hawaii. Jag menar, what the..?! Och det hade ju jag råd med ^^,
Nej, så dom får åka själva.
Tråkigt. Jag som alltid velat åka till Hawaii... Får hoppas att jag kommer dit någon gång i alla fall !

Funderar på att försöka komma iväg någonting i höst ändå.
Det behövs verkligen.
Får bara hoppas att R (min fästman) blir kvar på sitt jobb.
Han hade bara tillfälligt, och har inte fått svar än på om han blir kvar eller inte.
Hur jobbigt som helst att inte veta. Och han har verkligen kämpat.
Varenda dag, trots att han varit riktigt sjuk, och jobbat övertid dessutom.
Håll era tummar och tår för att han blir kvar, tack snälla ?

Ne.. Lunch kanske ..?

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar