tisdag 9 augusti 2011

Bild !


Nu kommer det äntligen en bild på den senaste tattoon :


Ronjas första tatuering. Nice huh ?! Som sagt Södra oraklet, lite modifierad, och bara första biten. Nästa kommer på måndag, på andra armen : ) ! Längtar verkligen, var askul att göra !


Har varit ute i skogen idag också, Gäddeholm (hette det nog) och plockat blåbär. Var inte särskilt lätt dock, mygg och kryp ÄLSKAR att snaska på mig.. Måste ha nån mumsig blodtyp ^^,
Men jag fick i alla fall ihop nästan en hel bytta åt min mor :) Inte för att hon var nöjd, hon typ "Du har ju inte ens fyllt den!" men men.

Ah just ja, min rara gubbe var och hämtade hemmanyckeln av mig, och sa att han var trött och ville hem och vila. Sen när jag kom hem, fick jag stå och ringa på i porten i evigheter. Till slut släppte grannen in mig för att han hörde in till sig. (Pinsamt.)
Sen fick jag stå och ringa på dörren hur länge som helst också, och grannen och hans vänner sprang upp och ner i trapphuset. (Ännu mer pinsamt!) När jag precis skulle ge upp, kom han och öppnade. Jag tror faktiskt att karln skulle kunna sova igenom världens undergång :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar