torsdag 11 augusti 2011

Spännande !


Vi tar det från början: G ville ut i skogen och plocka blåbär. Det ville inte jag.
Så jag ringde mamma istället och frågade om hon ville hitta på något. Det ville hon inte. Hon skulle städa och dona. Hon bjöd in mig för att hjälpa henne städa. Jag tackade nej.

Så istället satte jag mig vid datorn och tänkte på hur gärna jag vill åka utomlands. Så jag började söka fler jobb. (Har bara två nu, och dom klarar jag mig knappt på.)

Så jag skickade ansökan efter ansökan. Och så ringer telefonen, dolt nummer, jag trodde att det var mamma så jag bara svarade lite kort, men så visar det sig att det är från ett jobb jag sökt typ 5 min innan.
Han gillade mitt cv och ville att jag skulle komma på intervju ! Så här sitter jag nu och väntar.

Håll alla tummar och tår för mig ?!
Inte världens bästa jobb kanske. Men pengar och erfarenhet ! :D


Hola !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar