onsdag 24 augusti 2011

Om ändå..!

Jag skulle vilja vara en hemmafru. En tatuerande hemmafru.
Att tatuera vill jag aldrig sluta med.
Det är underbart, och jag älskar varje sekund av det.
(även om det ibland är jobbigt att sitta obekvämt flera timmar i sträck)

Men det vore så bra.
Det skulle typ nästan alltid vara rent hemma.
Jag skulle spela tv-spel, se på film och läsa underbara böcker.
Och tatuera ibland, när någon ville pinas.
Och jag skulle träna.

Jag tror att det vore ett perfekt liv för mig.
Förutsatt att R sliter och tjänar pengar åt mig :D
Hehe.

Den här dagen har jag städat, dansat, och sjungit.
Sen har jag jobbat, kört inventering och satt på copter-skydd på telefoner.
Sen gick jag och tränade, blev bara nån timme för att jag var så trött och hungrig... Men imorrn blir det längre !
Wihoo.
Ska jobba imorrn också. Hej pengar <3

Nu ska jag gå och mysa med mitt hjärta innan jag måste lägga mig och sova.





Alohs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar