måndag 12 november 2012

12/11


God kväll på er !

Nu var det ett par dagar sen igen...
Under tiden jag varit borta härifrån har jag hunnit med en massa träning. Det går bättre och bättre och jag klarar mer för varje gång. Underbart !
Jag har dessutom skrivit på min del av kontraktet så nu är det bara att börja rensa och packa och vänta. Eventuellt (och förhoppningsvis) kan vi flytta in tidigare än beräknat så vi hinner få lite ordning medan vi är lediga från jobb och skola !
Min syster har hittat en kanin, han sprang lös på Bäckby och har gjort det i ungefär en månad, så hon tog in honom. Hon har såklart lagt ut annons på att hon hittat honom, så att ägaren får en chans att få honom tillbaka, men tills vidare bor han hos henne, och för nu kallas han Frank. Och han är helt sjukt underbar. TusseFranken ❤
Sen har min kusin och hans familj hälsat på i helgen, väldigt roligt och jag fick köra en gadd på Priscilla :)
Jag har dock inte pluggat. Inte alls.
Men jag kände mig löjligt lugn ändå.
Och när jag gjorde proven (vi hade ju dubbelprov idag) kändes det så lätt.
Det är nog någon som jag vet att jag har fel på, men förhoppningsvis sabbar det inte mina MVGn.
Håll tummarna tack.
Men ja... Vi får svar imorgon. Bah.

Idag hade jag tänkt att jag skulle kika lite på tapeter, åka hem och diska och laga mat och börja rensa skåp. Det gick nästan. Skåpen har jag inte hunnit och inte orkar jag det nu heller.
Vill bara vara ifred och ta det lugnt nu.
Upp tidigt imorrn igen, skola - yoga - plugga - sortera.
Kul tisdag. Och snart fredag och helg med jobb... Och halloweenparty ute hos Zandra i skogen ! Och sen snart ledig helg ! :) tiden går ju så fort.

Vad ska ni hitta på ??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar