söndag 25 november 2012

25/11


Idag sov jag och Rahel hur länge som helst, och ändå är jag helt slut nu.. Behövde verkligen sova ut ordentligt, känns inte som om man hinner sova typ någonsin...

Men ! idag så åkte jag och pappa för att hälsa på faster & Co. i Kungsör.
Vi blev bjudna på fantastiskt god mat, och sen tårta för att Roland fyllde 55 år igår.
Av oss fick han blommor, kort och en chokladask. Väldigt basic. Haha..
Vi stannade ganska länge och var hemma vid kanske halv elva..? Hade väldigt trevligt i alla fall, och på fredag ska jag ut till Elin och hennes pojkvän för att baka lussebullar och annat skoj !
Längtar :) !

Nu ska jag läsa igenom Klassisk Massage kapitlet lite halvt innan jag somnar.
Hoppas innerligt att jag får MVG på provet imorgon, men dom där musklerna är faktiskt inte lätta att komma ihåg helt utantill...

Nå ja, god natt, sov gott !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar