lördag 17 november 2012

17/11


God morgon !

Åh så länge jag har sovit idag. SKÖNT !
Jag är ju absolut ingen morgonmänniska och jag avskyr verkligen att behöva gå upp före klockan sex varje morgon.

I början gick jag alltid upp mellan 5 och halv sex, då brukade jag fixa mig lite innan jag drog iväg, men nu kliver jag upp, går på toa, borstar tänder, klär på mig, tar min matsäck i kylen, på med ytterkläder och så iväg. Det brukar ta kanske 10 min nu. Och det är verkligen skönt. Sen tar det mig bara ca 6 min att komma till stationen, och då är det knappt nå annat folk där, så jag kan oftast välja fritt vart jag vill sitta, dricka min frukostsmoothie ifred, fälla ner stolen, ta fram kortet och sen vänta på att konduktören kommer och checkar alla kort och biljetter.
Och efter det halvsover jag typ 45 min. Tar ungefär en timme att ta sig till Stockholm, men dom dumma konduktörerna brukar aldrig komma och kolla på biljetterna innan vi kommit förbi Enköping.
Och jag tycker inte om när dom knackar mig på axeln när jag blundar... Så jag väntar.

Brukar alltid vara framme på skolan typ 07.35, (vi börjar 08.30) och får sitta i trapphuset typ 10 minuter och vänta tills någon lärare kommer.
När vi kommit in stryker jag min rock, sminkar mig, fixar håret och så börjar det.


Hmm. Vilket intressant inlägg jag känner att det här blev.
Hehe, äsch... Säkert någon som är nyfiken ! Säger vi.
Nu ska jag sluta.

Hörs sen :*





Åh va jag saknar min Ossi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar