fredag 16 november 2012

16/11



God dag !

Äntligen på väg hem... Det har dock varit en skön dag, men nu vill jag bara hem.
Ska egentligen bara packa ihop mina prylar och dra hem till Zandra, men ändå.

Idag har vi haft SPA-manikyr, vilket innebär i princip en vanlig klassisk månadsmanikyr (klippa, fila, pusha, avlägsna nagelband, polera, massera, lacka...) men med paraffinbad istället för vanligt handbad.
Och det var sååååå skönt ! Jag älskar paraffin. Haha, paraffin i sig gör typ ingenting för huden. Det lägger sig bara ovanpå och är skönt för tillfället, men det var en ganska rolig känsla eftersom paraffin blir som stearin när det svalnar och stelnar lite.

Sen hade vi pedikyr på eftermiddagen, så vi har använt skalpell och credo på varandras fötter för att skära bort förhårdnader och så.
Ganska kul faktiskt.
Att skära är roligt.


Men jaha.... Konstigt nog är jag inte så väldigt trött idag.
Men jag ska nog ändå passa på att vila eftersom det lär bli en lång kväll med bakning och grejande.


Vad ska ni hitta på ? Fredag och allt som det är !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar