söndag 18 november 2012

18/11


Tjena !

Jobb idag igen. Redan söndag... Och idag ska jag vara extra duktig har jag bestämt !
Har bilen här också, så jag får köra själv. Skönt.
Jag gillar det.
Ska bli riktigt skönt sen när man kan ha bilen stå utanför jämt.
Här kostar det ju på dagarna....



Men fy, jag ställer in ett inlägg med kostymerna till senare ikväll, jag ska nämligen på bio och se BREAKING DAWN PART TWO så jag kan inte skriva sen.
Blir till att storhandla efter jobbet först också, så det blir ont om tid.
Men som jag längtat alltså. SJUKT !

Och jag är så ledsen samtidigt för att sen är det ju slut... Inte alls kul.
Fast å andra sidan, Hobbit kommer ju snart och planeras till tre delar ? Så jag har i alla fall det. Sen kommer det nog en massa mer bra ska vi se.

Vad gillar ni mest för typer av film ?!


The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Poster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar