lördag 17 november 2012

På jobbet

 

Nu är jag på jobbet och sliter.
Eller kanske inte sliter... Det har inte varit så väldigt mycket folk de senaste gångerna jag jobbat faktiskt. Jättetråkigt. Och så jobbar jag så sällan så det känns inte som om man har koll på någonting längre. Och fastän man frågar vad som är nytt och vad man ska tänka på är det liksom ingen som berättar.
Nog för att jag tycker att mitt jobb och mina kollegor är bäst, men just det där är dom väldigt dåliga på... Inte OK.


Jobbar ju bara 12-17, och har ingen rast, i alla fall inte mer än kanske 15 min, så detta är ett tidsinställt inlägg. Tänkte om ni kunde komma med tips till Rahels kostym kanske ?

Jag har en del idéer, men jag vet inte om jag hinner få ihop allt så bra.
Antingen får han bara en del smink och en massa fakeblod (helt enkelt och basic), eller också kanske han får vara en dammig mumie ? Det vore kul, men jag har ju inte hunnit fixa något att linda runt honom.... Kanske har något gulaktigt gammalt lakan hemma hos mamma förstås ? Det vore helt okey ! Eller han kanske vill vara något helt annat. Som en tråkig tjuv eller en nörd.
Eller också slänger vi ett vitt lakan över honom så får han vara ett spöke. BASIC.




Vad tycker ni ?
Jag behöver lite förslag :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar