tisdag 6 november 2012

6/11


Hej tussar.

Hur mår ni idag ?
Jag är trött som jag vet inte vad, och har dåligt samvete över att jag inte ens öppnat min bok på tre dagar.... I vanliga fall har jag den i alla ligger öppen och sneglar lite på den. Nu har jag inte ens gjort det.
Men däremot så har jag jobbat, tränat, jobbat, varit i skolan, tränat, varit i skolan och umgåtts med Gia, skrivit om eteriska oljor och hjälpt min bror.
Ganska duktigt ändå ju.
Imorgon blir det skola och egentligen träning, men vi har massage på eftermiddagen och dom påstår att man inte ska träna efter det.
Jag tror att jag inte bryr mig.
Dom sa samma sak igår när vi hade AHAbehandlingar. Ingen träning. Ingen sol. Inget smink.
Jag tränade ändå. Fast det kändes faktiskt inte bra i ansiktet då måste jag erkänna... Så ni andra som gör AHA; Lyssna på terapeuten !

Och idag var det vaxning på schemat. Då får man heller inte träna. Skit kommer ner i de öppna hårsäckarna då = inflammation. Inte bra alltså.

Och under massage sätter man igång blod och lymfa. Slagg rensas ut och man kan må dåligt. Så man ska egentligen ta det lugnt efter att man satt igång kroppen på det sättet, men jag känner att ... vi ska nog bara massera ben och armar. Så det får nog gå ändå ! Jag vill inte vila i två dagar. Vill INTE.


Men, anyway.... Idag sa Rahel upp sin lägenhet och skrev på kontrakt för en trea !
Efter nyår flyttar vi.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar