torsdag 22 november 2012

22/11


Hej hej.

Hur mår ni ?

Jag har sovit väldigt lite och väldigt dåligt, så nu, redan innan dagen knappt börjat, är jag redan sur och grinig som jag vet inte vad.
Och det är sjukt mycket folk på tåget ! Var det redan när jag kom, så jag får sitta åt fel håll... Hatar det för är jag vaken blir jag illamående, och, ja, det är obehagligt helt och hållet ändå.

Och jag varken pluggade eller tränade igår. Arg på mig själv för det också. Idiot. Idag måste det bli annorlunda. Jag tycker ändå inte om att bara sitta och glo, så det är bättre för mig på alla sätt och vis om jag åker till gymmet.
Det vet jag ju.

Fast nu ska jag vila en stund och försöka ignorera mig själv ett tag så jag inte blir hysterisk..
Ha en mycket bättre morgon än mig, och låt inte all min negativitet påverka er.
Imorgon blir nog en bra dag igen. :)

Eller vem vet, jag kanske bara behöver ett par timmar på Gilda med mina tjejer. Ska leta lite peppande grejer, och försöka skärpa mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar